wtorek, 25 lutego 2014

Spring's coming!


Ach choć jeszcze marzec przed nami to wiosna się zbliża, a w mojej głowie już stylizacje na wiosnę i to co zamierzam kupić. Na razie zaciskam pasa, nie kupuję już nic zimowego i czekam na kolekcje typowo wiosenne których zaczyna się pojawiać coraz więcej.

Tak myślę co może być hitem tej wiosny. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy i oczywiście nie jest jakimś tam nowym trendem są KWIATY.
Na bluzkach, sweterkach, spodniach dodatkach; róże, drobne stokrotki i miksy kwiatowe. Czyli pełen rozkwit!



Druga rzecz której jeszcze może nie jest tak dużo to MARMURKOWE i POSZARPANE JEANSY- boyfriendy, skinny na prawdę każde świetnie się prezentują . Sama chcę sobie sprawić parę takich. Są nonszalanckie ale z odpowiednim doborem reszty garderoby mogą się prezentować niezwykle stylowo.


Pastele w akcesoriach! Subtelne, melancholijne barwy- beże, róże błękity opanowują nasze torebki.


Styl a'la lata 50. Zdecydowanie kocham retro i sukienki w tym stylu jak najbardziej wpadają w mój gust.


xoxo

2 komentarze:

  1. Boyfriendy i coś w kwiatki - na te rzeczy choruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej bardzo fajny wybór stylizacji, u mnie na blogu tez właśnie post z kwiatkami :) w tym wiosennym sezonie również trzeba cos sobie sprawić :) zapraszam do mnie i może będziemy się obserwować wzajemnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń