środa, 26 lutego 2014

Długa droga do "włosowego ideału"

Witam,

pomyślałam że czas pokazać teraz coś czym od dawna tak na prawdę się zajmuję, co mnie pochłania czasem aż za bardzo i do czego dążę. Mianowicie od roku intensywnie dbam o włosy. Nigdy nie miałam tak długich i w pewnym sensie na tyle zdrowych włosów.
Jednak jeszcze wiele przede mną!
Zacznę od tego, że nigdy nie myślałam o włosach w jakimś szerokim znaczeniu, owszem dbałam o nie lecz wówczas moja pielęgnacja wyglądała inaczej. Szampon jakiejś "topowej" firmy (Loreal, Nivea itp.) i do tego odżywka najlepiej tej firmy co szampon bo przecież producent na opakowaniu zaleca stosowanie całej serii- tak też robiłam. Wtedy myślałam, że moja pielęgnacja jest idealna na serio perfekcyjna- Szampon z silikonami + odżywka z silikonami (wtedy nie miałam pojęcia co to są silikony)
Od tego czasu wiele się zmieniło, zaczęłam od olejowania, a skończyłam na wnikliwej analizie składu produktów.

Tak prezentują się moje włosy obecnie:



Włosy sięgają już za łopatki i dobiegają talii ale raczej taka długość by mnie przytłoczyła. Przede mną wizyta u fryzjera i podcięcie końcówek, mam nadzieję że fryzura nabierze lekkości.

A to moja włosowa kosmetyczka:



Nie będę opisywać teraz każdego produktu, raczej poświecę czas później wybranym perełkom.

MYCIE: Facelle, Faroma

ODŻYWIANIE: Nivea Long Repair, Garnier Frutis Fruity Passion

MASKI: Romantica z olejem arganowym, Biovax, Alterra

WCIERKI: eliksir Green Pharamacy, woda brzozowa

OLEJE: Vatika, Amla, Babydream fur mama

i czasem piję pokrzywę do tego ;)

Więc wszystko z umiarem i bez przesady. Pielęgnacja pielęgnacją ale trzeba zachować zdrowy rozsądek. Nie kupować masy kosmetyków, które mogą się nie sprawdzić. Po co wyrzucać pieniądze. Warto zainwestować w szampon oczyszczający, delikatny, dobrą odżywkę, maskę i olej i warto też się zdrowo odżywiać. Nic tak pozytywnie nie wpływa na włosy jak odpowiednia dieta.

1 komentarz:

  1. faktycznie twoje włosy wyglądają zdrowo i świetnie, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń